Product was successfully added to your shopping cart.

Garantijos ir grąžinimas

Tuo atveju, jei sudarydamas pirkimo-pardavimo sutartį (toliau – “Sutartis” ) naudojantis tik ryšio priemonėmis, negalite prieš sudarant pirkimo-pardavimo sutartį pasinaudoti įstatymais įtvirtinta teise apžiūrėti prekes ir įvertinti teikiamų paslaugų pobūdį, Jūs turite teisę atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties, raštu pranešdamas apie tai Redhouse per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo dienos.

Jeigu viena Sutartimi įsigijote keletą prekių, Jūs turi teisę atsisakyti visų viena Sutartimi nusipirktų prekių arba tik kai kurių viena Sutartimi įsigytų prekių.

Nurodytas 14 (keturiolikos) dienų raštiško pranešimo apie sutarties atsisakymą pateikimo terminas pradedamas skaičiuoti nuo prekės(-ių) perdavimo Pirkėjui ar jo įgaliotam atstovui dienos ir nėra pratęsiamas ar kaip nors susiejamas su prekių perdavimu ar grąžinimui Pardavėjui ar kitam asmeniui dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių priežasčių. Įsigytas kokybiškas prekes galima grąžinti per 14 d. jei:

  • grąžinama prekė yra originalioje tvarkingoje pakuotėje;
  • prekė yra nenaudota ir nesugadinta;
  • prekė yra nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.);
  • grąžinama prekė yra visos komplektacijos su visa gamintojo pridedama dokumentacija;
  • grąžinant prekę, pateikiamas jos įsigijimo dokumentas, garantinis talonas (jei jis buvo išduotas).

Kokybiškos prekės negali būti grąžinamos, jei:

  • produktų suma, kurią turi sumokėti pirkėjas, yra mažesnė už 25 Eur;
  • prekės, kurios buvo gaminamos pagal pirkėjo individualų užsakymą arba yra akivaizdžiai jam pritaikytos, arba kurios dėl savo prigimties po jų pateikimo pirkėjui nebegali būti grąžintos dėl prekinių savybių praradimo (netekimo), yra greitai gendančios arba baigiasi jų galiojimo laikas;

Grąžinant kokybiškas prekes, pirkėjas atsako už:

  • prekių supakavimą;
  • prekių pristatymą į “Redhouse” parduotuvę (išskyrus atvejus, kai gauta ne ta prekė).

Mes galime atsisakyti priimti atgal prekę, jei buvo padaryti prekės ar pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo nebūtini norint apžiūrėti prekę, įskaitant pažeistas etiketes, nuplėštas apsaugines plėveles ir permatomų pakuočių, kurios netrukdytų pasinaudoti prekės apžiūrėjimo teise, pažeidimus.
Jei prekei padaryti pakuotės pažeidimai lemia, jog prekė negalės būti vėliau realizuota už tą pačią kainą, nepažeidžiant kito šios prekės Pirkėjo teisių į naujos ir nenaudotos prekės įsigijimą, tokios prekės gali būti grąžinamos tik mūsų bendru sutarimu (pvz. Jums sutikus kompensuoti prekės nuvertėjimo skirtumą).
Grąžinant el. parduotuvėje pirktą prekę, paprašysime pateikti laisvos formos raštišką prašymą, nurodant detalią užsakymo informaciją: užsakymo numeris, data, prekė, kaina, pristatymo data. Prašyme reikia nurodyti sąskaitą pinigų grąžinimui.

Įsipareigojame sugrąžinti Jūsų sumokėtus pinigus per 14 darbo dienų, į kurias neįskaičiuojamas laikas per kurį autorizuotas serviso centras patvirtina, kad prekė yra tinkamos būklės, t.y. nenustatyti pažeidimai, sugadinimai, nepakeistos detalės, sutampa pirktos ir grąžintos prekės serijinis numeris ir pan.).
Jei pirkimo metu Jums buvo pritaikyta papildoma nuolaida užsakymui, o Jūs grąžinote tik dalį vienu užsakymu įsigytų prekių, mes galime išskaičiuoti nuolaidos sumą iš grąžinamos sumos.

Prekės grąžinimas įsigijus netinkamos kokybės prekę ir kitais atvejais, vadovaujantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu bei Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu (2014-07-22) dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo ir pačiomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis.
Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybės prekės įsigijimas, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus, kai autorizuotas servisas patvirtina, kad prekė yra netinkamos kokybės dėl gamintojo kaltės, tai yra nenustatyti pirkėjo netinkamo vartojimo sąlygoti pažeidimai, sugadinimai, nepakeistos detalės, sutampa pirktos ir grąžintos prekės serijinis numeris ir pan.

Visi ginčai su Bendrove sprendžiami derybų būdu tiek tiesiogiai, tiek internetu per Elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformą http://www.ecc.lt/lt/consumer_rights/esd/. Jei taikiomis derybomis nepavyksta išspręsti kilusių ginčų, jie bus sprendžiami kreipiantis į kompetentingą ginčų sprendimo įstaigą. Neteisminius ginčus sprendžiantis subjektas Lietuvoje: Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba.